Thursday, March 3, 2011

0hhh!!...no0!!...

jalan-jalan dengan mai twins!!...tapi sue ta dew...=( herm...kitaorang pergi main bowling bersama ida!!..ngee ^_^ memang besh sangat-sangat...haha...tapi aku dengan mas kalah dengan idaa..adeehh...hehehe...n then mase kitaorang 0tw nak balik...aku ternampak kedai spec mata...n then dengan gatal mulut nieyh g ajak budak-budak nieyh p check mata..haha...keputusan untuk mas..."mata awak sihat..tak adew papew"...keputusan untuk daya pulak.."awak ada rabun silau..tapi tak tggi...kalau nak mula pakai spec mata dah bowle daa"..keputusan untuk dila lark.."rabun awak dah meningkat"...tetibe bila turn ak plak..pergghh!!!...cam nak nanges jee...!!...tiidaaakkk!!!...keputusan untuk ak a.k.a. deq na ialahh .....hahaha..."selalu main facebook eyh?...hahaha...terkujat aku tau tak..mampus kantoi dengan orang tu..terdiam kejap aku...hahaha....awak ada rabun silau...tinggi dan perlu pakai spec mata..pastuh orang tu cakap kalau na amek lesen daa susa.."...o0whhh tidaaakk!!!!!!!!!!.....dan aku p0n cakap kat budak-budak nieyh...kat mata aku adew pix profil aku ke?...cmner orang tu boleh tau...hahaha...punye laa shengal aku nieyh...daa tentu orang tu yang check mata aku...b0nggek betull...hahaha...pastu aku bagi tahu laa kat bapak aku...ingat kan tak kena marah...hammbeekk k0w...bunyi mct dye bergini.."k0 on laptop dalam gelap kan"..hahaha...shengal gile kne marah...hahah...dengan ucu agy besh...bunyi nyer begini " ngadap laa laptop 84 jam"..hahaha...cam ttteeettt jerk kan...haha...skunk nieyh tggu masa untuk p wat spec mata jerk..cmner laa muka aku nnti kan...compem macam orang tua!!..hahaha...kecian tol!!...balik ni mesti kena marah lagi laa nampak nyer...mampuiihh denn!!!...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...