Friday, June 24, 2011

gunung time!

19.6.2011^^

Thanks kawan!...

Sayang kOrang selalu!..

segOnOk dapat lepak dengan kOrang!...

walaupOn macam2 hal jdikk kan..haru biru lhaa!

haha!!...kOrg jnji kOwl 8.30..

tapy gerak kOwl 10.00..haha apa kes?!..

maklOm lhaaa lelaki ramai kann..

18 laki 4 pOmpuann!..haha!..masyukk lhaaa!!

lOkasi nyer di GUNUNG LEDANG..

Aku,hana n cida naek kete...sebab kami kan anak dara lagie..

Hahahahaha!!!..

kiteOrg adEw driver...

name dyew wan!..

niehh lhaa Orangnyer!..

l

l

v

Macam Orang gyler bawak kete!!..hahaha!!..

Kau hengat kat litar apew?..hawau jerk..

Nieyh haaa....mudak2 tingtOng!!..

Hahahaa!!*maap ehh...pic ak tak dew..sbb aku yang snap pic niehh...

Depan:~ cida,hana,akem,wan,amer,ekal,mOxx,bull...

Belakang:~zarip n butan (yg bOtak tuu)

yang nampak kepala jerkk tuu...zaidi nama nyer!!..hahaa!!...

*yang tak dew at pic niehh

Aku,matakem,adyka,awex dyew,alim...

*maap ehh..pic aku tak dew lagie!..haha!

Aku lhaa yang nga snap pic niehhh...:)

kebulOq kaaa abang?!..

hahahaha!!..maap lhaa eyhh...tak dew makanan!..bahahhaha!..

ntah nugget sape lhaa kOrg rembat niehh adikk n zarip!..hahaha!!...

haha!..apa kes duduk atas??..

sejOokk kaa??..haha!

sume kasi pOse baekk punyerr!...ahaha!

setelah penat berendam!!..

masa untuk mencekik pulakk!..

beramai2 kee mapley!!..haha!!

setelah kenyang!..

masa untuk memekak pulak!..

thanks ehh 'amir' cOz belanje kiteOrg karOake!!...

dah nak magrib baru aku sampai rumah...ngee~

banyak lagie pic nyer!..

law kOrg nak neiOk..

p jerk kat accOunt fb aku kehh...:)

selamat menjamu picture2 kami!!..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...