Thursday, June 30, 2011

Simpang Jabi ..

macammacam ragam Orang kat Simpang Jabi niehh..
HAHA!!..adew yang jeritjerit lhaa...ketawa kuatkuat lhaa...
tetibe adew pulak apex niehh..dye tak betul cikit..
memekak depan kedai kiteOrg!..
pastuu sebOk mintak char kueh tiOw taw..
hapew pOng tak bulehh..
aku law nak gelak memang tak buleh slOwslOw!..
nak gelak punye pasal...aku siap nyOrOk bawah meja!..HAHA!
apex tuu siap jadi ultraman!!..HAHA!!..apex betull lhaa apex niehh..
siap berlawan dengan raksasa!..HAHA!!..
thenn aku pOn chakap bObOi bOy datang!!!..
HAHAHAHAHAHA!!!
engat an nak rakam..tapy bilew dye wat lawak jerkk..
aku dahh terbahakbahak gelakk!!..
mangkOk betul!!!..

niehh adew lagie satu!!..
aku rase dye dahh tersampOk dengan apex tuuu!!
HAHA!! ain a.k.a minah sms!!..
HAHA!!..."minah sms" tuu..kak ita bg gelaran kat dye..
Org mintak CABAI lebihh..
dye dgr TAPAI lebihh..HAHAHAHA!!
adew kew makan char kueh tiOw dengan TAPAI ??
banggang tahap maksimaa betul lhaa!!..
HAHAHA!!..
memang saje nak sOh aku bahan!!..HAHA!!

weyhh.. CABAI dengan TAPAI tuu laen!!!...
CABAI tuu LADA lhaaa!!
TAPAI tuu makanan!!.. pundeekk betul!!
hadduuyaaiii!.. sakit perOt gelak kan kau AIN!!..
teringat aku pasal CABAI kau niehh...HAHA!!..

2 comments:

  1. haha !
    aQ suke bab apex uh .. cm ane upe dye jdy ultruman erk ..

    ReplyDelete
  2. HAHA!!..kaki dye buleh men sangkOt2 agy taw...HAHA!..macam hawau!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...