Saturday, June 25, 2011

yummy!


hari nieyh..
aku n mak kene layan perangai abg aku yang gyler!..
tetibe mintak nak makan LAKSA JOHOR!..
banggang jerkk..
aku yang kne pegi beli barang!..
bukan nak cakap awalawal!..
nanggOii betul!..hahaha

pukul 10 lebih..
baru aku pegi kedai..haha..
5 buah kedai aku pegi..haha
shengal gilebabi!..

akhirnye aku berjaya!..haha!
tapy daun kesOm tak jumpe..
aku engat nak letak daun ketOm tadi..
kunk mabOk pulakk!..
hahaha!!..

pasal daun kesOm jerk..
sanggOp p cari kat paya!..
ahaha..
punye lhaa mengidam kan!..
akhirnya!!..
aku n mak berjaya menyiapkan santapan lunch..ahaha
.
.
.
.
.
.
.

taaaraaaaaa!!!!


nieyh lhaa santapan aku tengah hari tadi!..
sedapp woO..
plus dengan air tebu fresh lagie tuu!..

2 comments:

  1. sedapppnya ! nak sikit boleh tak?

    wah , anna sekarang dah ada SUAMI laaa . ;)
    semoga berbahagia ye

    ReplyDelete
  2. Da lama x makan laksa. Sedapnye. Btw, im follow.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...