Saturday, July 2, 2011

Shah Alam

hyewp kawan2 deQna!!..
heee...aku baru jerk sampai rumah niehh..
aku p Shah Alam semalam...teman ADEX!..
semalam sampai Shah Alam jerkk..
terOs p jenjalann...
p amek kaka atyn n kaka syera!...
pukul 2 baru balik umaa..tapy kat PERDANA jerkk laa..
tak balik BATU3 pOng..

mase dekat depan 7E...
adEw Org buad shOw!..HAHA!!..
kteOrg engat kan dye nak jalan...
upenyew tak pOng!..
dye p kiss mlOt pakwe dyew..
hawau betul!!...tapy kteOrg sempat neiOk buad kali kew 4 lhaa..HAHAHA!!..
apew daa..nak ciOm kat tempat awam...heyy..mudak2 zaman sekarang!..

pagie tady aku kene teman ADEX p kelas..
aku jadik student kolej PTPL jap..
HAHA!..yang pelik nye..
lect n mudak2 kelas tuu tak perasan yang aku bukan budak kolej tuu..
HAHA!..hapew pOng tak bulehh lhaa!!..
kOnon nye kelas abes kOwl 2..tapy abes kOwl 12..

kiteOrg gerak alek rumahh SEGAMAT pukul 12 lbehh...lepas kteOrg makan..
pastuu mase kat hayway...
adew kete myvi putih..
ajak lumbe..ADEX apew lagie..HAHA!..jOin lhaa!..
rugi woO!..HAHAHA!..
pastuh abah pelik jerk tgOk kiteOrg smpai uma pukul 3 lbeh..HAHA!!..

nOw aku lapArr!!...nak makan!!...
bubyeww!!...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...