Monday, August 15, 2011

tak sabar lhaa !


hyew uolls ! HAHAHA !! tak sabar shiOt nak balik raye ! nak tolong abah masak Or bakar lemang ! aktiviti wajib yang harus kiteorg lakukan ! heee ~ and malam raye ! lawan maen mercun ! HAHA ! serang rumah jiran ! memang besh ! pastuu dengar makcikmakcik menjerit ! HAHAHA ! terase nikmat maen mercun ! heee ~ ^^
tapiii kan ! aku kena hantar assgmnt ! pastuh adew exam 4P !! adesss ! camner nihh ! assgmnt baru 1 yang siap ! HAHAHA ! yang lain cOndem ! wkwkw ! tak pew shepet ! wat slow2 ! ngee~
tadi mase Otw nak alek IXORA !! terperasan adew satu rumah tuu .. dye dahh pasang pelita ! uiihhh ! besh tuuhhh ! awal2 dahh pasang ! kt umah aku tuu dah psang ke belOm erk ? hermm ! :( miss my sweet hOme ! myb aku cuti 26hb .. nnty balik nan adex ! ngee ~ dah 2 tahun .. balik nan dye law raye ! terase macam balik kg ! hehehe !
nanty nak makan ketupat, sambal kacang,sayur kacang,ayam masak merah,lemang ! wahhh ! terliuuurrr ~ tahun nihh tema purple lagie .. sebb merah hitam tak dew .. :( aku tak taw lhaa baju apew yang akq aku belikan ... sbb aku dah alek kOlej daa...:) but .. thx kak .. belikan aku baju raye tuu .. thx eyyhh .. sayang kau ! muahh muah muah ! heheee ~ walaupOn aku dapat taw yang mak jelez sal baju aku tuu .. heee ~
nnty pagie raye kite same2 pakai kehh .. pastuh alek kg sekali .. macam dulu .. kite pegi 1 famly.. tak mOh adew yang tinggal2 lagie.. kehh .. :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...