Tuesday, October 11, 2011

dOne ~

yeahhh ~ setelah sepanjang malam .. shepet pikir .. akhirnya .. shepet dapat wat keputusan yang baik .. :) thanks .. sape yang tolong shepet wat keputusan .. hee ~ espcially kat bie .. hee ~ thanks sebab jawab persoalan ayunk malam tadi .. hee ~ .. loveyoulhaashayang .. :) and awak perlu tawu .. sy tak de orang lain selain awak .. oke sayang .. hemm .. akhirnya saya pilih awak .. bukan dia .. sebab saya tahu awak sayang saya .. :)

hemm .. saya ingat an awak marah sebab saya snap pic freehair .. upenye .. awak jelOus ~ .. sebab nanty ramai yang nak usha saya .. adesss ~ biaaa laa dye nak wat pape syg .. yang penting sy sayang awak .. oke dear .. tak moh jelOus-2 .. sy chantek untuk awak jek .. :) oke dear ~ tak moh tinggalkan sy lagi keyh .. nanty sy TER rindu dekat awak .. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...