Monday, October 17, 2011

sekali tertipu .. susah nak caye lagi .. -.-


hemm .. mesty kOrg tertanye-2 kann .. kenape nan title nih .. sebenarnye .. ade laa sOmeone nih .. akak dye bgthu .. yang ****** masuk Ospital .. then .. baru kuO wad ICU .. pastuu keadaan tak stabil .. pastuuhh .. tadi dye leyh On9 facebook .. grrr ~ tak pelik ke ? .. tak ingat satu ape .. boleh on facebook .. ingat lak email and password kau an .. kenal lak urop sume an ! .. reti lak kau bace an ! tawu lak nme *** ann ! taw lak kau mention nme aku an ! heyy ! hidup kau nak membohong jek ! agak kau tak de kije lain ke .. ! dulu aku dah terkena nan kau ! oke fine ! aku layan kan jek kepale kau tuh ! tapi kali nih .. belum tentu aku akan percaya ckp kau ! .. kau belajar pandai-2 .. da kOnvo dah pOn .. tapi nak nipu Orang belum cerdik lagi ! .. penat laa nak layan orang macam kau .. kalau betul kau masuk ospital .. oke .. bagi aku surat ospital kau ! .. ade berani .. kalau betul .. baru aku caye .. ceriteraaa kau nih .. oke beb ! .. soorrryyy wat mase skunk ! aku tak layan ceriiteeraa kau ! .. oke ! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...