Tuesday, June 12, 2012

Fever .

Hey Guys ! ..
Yeah ! time macam nih lah aku boleh demam kan ..
Kalau demam je aku tak kesah ..
nih complete ..
sakit tekak, suara serak, selsema dgn batuk ..
Adehh ..Ubat ??
Of cos la aku tak makan ! .. HAHA ! 
sebab aku tak suka makan ubat yang pahit lagi tak sedap tu ! ..

Bile demam nih .. teringat masa aku semester 1 dulu .. 
aku demam 2 hari .. terbaring je .. makan pun tak ..
Kakak-2 dengan Adik kesayangan aku risau sangat ..
dia bagi ubat pun aku tak makan ..
sampai suara aku pun dah hilang ..
guna bahasa isyarat je .. HEHE ..
Teruk kan ? ..
sampai Angah suapkan aku ubat batuk ..
*macam budak-2 kan kena paksa makan ubat .. hee ..
lepas kena suap ubat batuk .. besok terus elok .. HEHEHE ~ ..


* Rindu dengan keluarga rumah c-2-05 ..
Along, Angah, Uda , Alang , Achik, Anjang , Siti, Adik, Ucu .. 
Love You ..
Anna rindu korang ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...