Sunday, July 10, 2011

hari tuu and semalam ..

hari tuu (1)~
HAHA!!...Khamis a.k.a 7.7.2011
rumah bapak saia!..
HAHA!...aku tak kijew...sO,tydOe lhaa!!...HAHAHA!!..
dekat kOwl 6 ptg...mAk msOk bilik...and kejOt aku!..
wuarrgghhh!!...ngantOk leerr!..
dengan muke baru bgOn tydOe..terOs p luO..neiOk abah buat kijew..
*HAHA!...selekehh!...tak basOh muke!..
tetibe!..nampak kawan alOng kat dtg!..
dengan sepantas ulat beluncas..aku p basOh muke!..HAHAHA!!
apew punyew anak dara lhaa!..shOwe bie!...bini awak memang macam niehh..:P
pastuh..kene tOlong abah bancuh simen..OMG!..HAHA!...bru bgOn terOs kne bancuh simen...
abah and akq dOk kat atas bumbOng..
aku,nOr,alOng and mak dOk kat bwh jerk..
*semua yg kat bwh biG2 lhaa!..ngeee~
alOng buli kiteOrg!...grrr!...geram!...
aku paling terOk!!...penuh dengan simen!...arghh!!..menchi2!..
tapy akhirnye geram aku terbalas!..HAHA!..sebab aku buli nOr!...wkwkwkwk!!..
happy sgt2!!..

hari tuu (2)
Jumaat a.k.a 8.7.2011
perjalanan ke Melaka,at Sepital,umah Busu and perjalanan ke Segamat!...
mase nak p Melaka...abAh bawak kete adEx..mcm ikan sadin daa!..HAHA!..
pastuu adEw rOadblOck kat btu7...grrr!!..
kami meneruskan perjalanan!...HAHA!...
akibat nek kete Org muda!..abah and mak pOng layan kOrea!..HAHA!!..
sampai sepital kOwl4 lbeyy..
tggu wktu melwat kOwl 5..
msOk neiOk nenek!..nenek kat wad aras4-3..
hermm..hampir mengalir air mata aku neiOk nenek!..
pastuh dgr plak dOktOr nak amek air sumsum kat tulang belakang..
hermm...tak snggOp aku!..:(
nenek dahh tak kenal aku lagie..:( nenek kne kanser darah..:(
dah neiOk nenek...neiOk mak lang pulakk...
kat wad A-G..jauhh tuu..
msOk wad mklang lagie lhaa aku seram..
semua bertube!..:( mak lang sakit kencing manis..
dahh seminggu lbeh dye msOk wad..
maklang tebOk kat leher...sbb nak cuci buah pinggang dye..
tak sggOp dOk lame2 kat ctOh..
aku ajak abah and akq kuO...kunk tak pasal2 aku nges kat ctOhh..
pastuu p umah busu sebab dye dahh amek nOor!...heee..
kiteOrg makan2..pastuhh blaaa balik Segamat!..
tpy!!..jalan JEM!!..sebelOm msOk hywy!..grrr!!..
sabOo jerk lhaa!..pastuh pOlis tuu men kelip2 kan lampu dye pulak!..
ngam2 kena kat mata aku!..grrr!...sabO jekk!..hawau taw!..:p
pegi balik adew rOadblOck!..heyy!..singgah abe!..minOm air jap!..pastuuhh balik rumah!..
semua tydOe membOngkang!!...

semalam..
sabtu a.k.a 9.7.2011
bandar putra and pasar malam~
p kenduri kwen kaka umie!..
wane ijau!..suke3!!..wane pebret aku tuu!..HAHA!..
tapy...penat gyler babeng!..grrr!..
pastuu terOs p kijew..
memang ngantOk!..zzZZzz!!..
minOm lark air cOke!..
terOs sakit dada!...arghh!!..nyesal!..:(
balik rumah nak!!
tydOe!!..tydOe!!..tydOe!!...
yeaahh!..:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...