Thursday, July 7, 2011

hermm :(

hermm...nenek aku msOk sepital..
sbb darah putih byk...:(
dah banyak kali nenek msOk sepital..
insyaallah..besOk kiteOrg balik kG..
nnty kne derma darah..
insyaallah aku derma gak..sbb aku syg nenek aku!..:(
nek..sOk anna dtg kehh..:(

petang tady..satu famly mandie dgn simen..HAHA!..
aku happy giler..sbb semua adew kat situ..
alOng gurau2 dgn akQ..hemmm..
aku,akQ,nOr and mak kne buli nan aLOng..
ngeee <3 happy sanadsanad walaupOn penad gyler!!
terima kasih Ya Allah..sebb kau telah memberikan kami kebahagiaan..:)

tadi...kami balik kG...heee...uma tOk mak jekk..
dekat balai raya...:)
makan same2..beshh..
patOh kene marah dgn atOk sebab kai suO pendek jerk..ngeee:)
shOwe tOk..insyaallah anna tak pakai lagie..heee
maap..maap..maap...maap..:)
kiteOrg jalan kaki jekk..
nak pegi Owkehh jekk..biler balik..semua cabOt larii..
HAHA!..sebab ape?..takOt punye pasal beb!..
yg tak leh blhaa nyee...akQ terdengkOt2..wkwkwkwkwk!!
kesian nyee..:)
HAHAHAHA!!..sayang kOrg sgt2!!..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...