Wednesday, August 17, 2011

16/8/2011 & 11.30 malam



herm .. kena marah dengan akak sebab tak angkat call .. mase tuu aku nga wat assgmnt grOup .. phOne lam bilik .. kat phOne celcOm 3 misscall .. phOne maxis 1 misscall n 3 massage .. shOwe .. bukan tak nak angkat .. tapi ngah bz mase toO ... last-2 akak call .. akak chakap nenek meninggal .. Ya Allah .. terduduk aku .. innalillahwainalilahirojiunn .. :( nek , anna mintak maap .. halalkan makan minum anna yee nek .. anna doakan nenek berada ditempat yang aman.. semoga roh nenek dicucuri rahmat .. siang nnti akak amek aku kat kolej .. tapi kecian kat along .. dye nak balik .. tapi jauh .. aku sOh dye turOn semban .. ty leyh alek sekali .. tp tak taw lha mcm mane .. tunggu jek lhaa nnty .. dugaan yang terbesar fmly aku dapat di bulan puasa nih .. aku redha .. aku harap abah sabar kehh .. kuadkan iman abah .. nnty drive carefully kehh .. nih lhaa suratan nyer .. nenek pergi meninggalkan kite pada bulan ramadhan nih .. hari raye yang akan datang .. akan terase kehilangan seseorang .. hemm .. aku dah tak leyh nak nges daa .. hanya tuhan yang tahu perasaan aku sekarang nih .. besOk adew present ag .. adess ~ doakan aku n kawan-2 sOk .. hemm .. tak dapat p kelas cik asyraf .. shOwe eyh cik .. nnty sy kasi surat ..

nih lhaa pic yang adew lam lappy aku .. dan pengubat rindu aku dekat nenek .. :(


imissyou <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...