Wednesday, September 7, 2011

macam-macam citer ~



olla - olla ~ BHAHAHA !! *macam ratu jek kan ! .. nak citer yang mane dulu yee ~ hermm ..

~ citer sebelOm raye ~
HAHAHA ! wktu kritikal sebab assgmnt baru nak antO ~ HAHAHA ! malam shiap .. pagie antO .. macam shengal jerk kann ~ tapi naseb baek sempat .. tapi penad lhaa sebab tak tydOe ann ~ lam kelas 15 minit jerk segOo .. patOh ~ pediiihhh ~ ngantOk nyer pasaii ! HAHAHA !! ...

~ start cuti ghaye ~

haa ~ time cuti nihh besh cikit ! HEHEHE ! famly aku niage bakar lemang ~ manyak gak lhaa taun nihh .. abes gatal-2 ! HAHAHA ! penad nyer pasall sampai tak pOse aku ! HAHAHA !! iyam-2 sudah lhaa kann ~ * jangan gtw Org kehh .. :)) HAHAA !! always kuO tOk saje-2 jerk .. HAHAA ! shOp tdOng mak and nOr ~ sampai S A ! pediiihhh takk ? ! HAHAHAHA !!! redha jerk lhaa kan ~

~ malam gahye ~

malam ghaye baru lhaa aku cari selendang aku .. eishh ~ sedeyhh ~ HAHAHA !! ... and macam-macam masalah yang timbul ~ kne marah nan alOng .. sedeyhh ~ :'( .. tapi ade one thing yang membuatkan aku sayang abang aku ! HAHA ! dye kasi aku wet ghaye rm200 !! HAHAHA !! sayang dyer lebih lhaa ~ muah ! muah ! muah ! HAHAHAHA !! ..

~ pagie ghaye ~

irOn baju ! pastu nek atas ~ pakaikan muksu selendang ! hee ~ pastOohh !! pin kesayangan aku kne rembat nan MAKLANG !! hahaha ! hammpeehh tOwl ! nseb bek adew lagie pin taw ~ apew pOn tak leyh lhaa maklang nih ... balik kg MELAKA !! happy gak lhaa ~ walaupOn kne sOal siasat lam kete ~~ :(( first raye kai selipar jerk .. baikk punyerr ~ HAHAHAH !! ...

~ 2nd ghaye ~

p ghaye uma Orang !! tp sebelOm tuu ! p beli kasOt nan muksu ! taun nihh jimat skit .. rm63 jek .. taun lepas rm70 .. HAHAHA !! pediiihhh jekk kann ~ ... shuke sbb dapat wet ghaye !! :)) adew sape-2 nak bagi aku wet ghaye lagi ker ?..

~ seterusnya ~

p uma pk njang !! neiOk munga api yang das uww !! seratus lebih ase nye ! memang pekak telinga aku ! HAHAHA !! and ak jd bbyster kat uma ! jage baby ZAFRAN ! shumell sanad !!! ...
myb ghaye ke 5 kOt .. baru p jenjalan uma mmbe ... tuu pOn sbb mmbe dtg umaa .. 10 bijik mto ! 3 pOmpuan 11 laki ! HAHAA ! gyler ! ... law siang tak pew .. nih malam ! dahh lee mate aku nih kureng skit .. HAHAHA !! ... apew pOn tak leyh !! .. pastuhh demam !! hambekk kau !! sakit 2 ari ! saje jerk tak nak bagi aku alek ixOra kan !! HAHAHAHAHA !! tapi mse alek uw Oke skit ... and nseb bek tak exdnt ! law tak .. tak sempatt lhaa derr ~ alhamdulillahh .. kami selamat ! :)) ..

* manyak lagie lhaa nak citer ! tapi nanty2 lhaa yee ! hehehehe ~ :))
selamat hari raya !! duit ghaye pliss ~ :)))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...