Wednesday, August 3, 2011

2nd ramadhan !

adesshh ! terpaksa bergegas pulang ke ixOra sebab budak nieh kate adew kelas pukul 11.30..
dah lhaa bangOn kOwl 8 ! siap-2 kan barang !..
penyudah nyee gerak kOwl 9 !... sebab nak kejar mase tOk sampai sane awal !
aku lupew aku nyew payung in da black aku !! grr~
terasa macam nak balik rumah pegi amek taw !

sampai ixOra kOl 11..HAHAHA !! laju tak laju lhaa kan !
sampai aku nak tydOe tak senang !
sampai jerk A1102 ! budak nieh akp tak dew clss pulak !
perghh !! hanggenn takk hanggenn lhaa kan !
naseb baek bulan puase taw ! :)

naseb baek petang adew clss ! penad gak lhaa ! dengan panas nyee lagie kan !
terrbaeeekk lhaa !
tibe-2 ! jeng ! jeng ! jeng !
dapat kejutan dari miss akmar !!
"hari nih sy nak buad quiz ! "
Omg ! Omg ! Omg ! memang cOmpem aku bedal jerk !
nseb bek sempat jawab semua ! walaupOn ketas dah nak hancur aku kije kan ! HAHAHA !

balik kelas pegi bazar ! yang jauh nak mampuihh !!
panas gyler babeng !
sampai rumah jerk dah kene kemas itu .. kemas ini .. penad !
masak itu .. masak ini .. untuk buka !..
akhirnya KAMI berjaya ! ..
selesai menunaikan sOlat mgrib ! aku bace yassin sementara nak tggu waktu isyak !
then KAMI pegi sembahyang terawih ! kat surau "terapung" ..HAHAHA !!..
dengan kain batik "ijau" lagie ! HAHAHA !! hampir tertanggal kaen aku ! HAHAHA !!
syhhh ! diam2 tawu ! HAHA !..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...