Monday, August 1, 2011

sOb lhaa~

haaaaaaaa !! penaaadddd~ hik hik hik ^_^
semalam balik KAMPUNG !... ngee~ balik pOn sebab neiOk nenek aku !.. dyew sakit..terOk gak lha !..aku hanya bersabar jek semalam...and aku tak perasan yang air mata aku dah mengalir..hemm!..nek..ana dOakan nenek sehat keh.. :) semalam sampai rumah nenek jek..adew pakngah satu fmly kecuali kaka ecah jek !..and adew abg lan..semalam dapat jumpe anak buah sepupu aku !..ramai gyler !..HAHAHA !.. bilew lhaa aku nak dapat anak buah sendiri kan...ngee~ patuhh pas mgrib kOt aku gerak balik SEGAMAT !... sampai JEMENTAH jerk ! kiteOrg hampir exciden!! hapew pOn tak buleh lhaa ! law kau nak gadOh pOn jangan lhaa kat tgh2 jalan ! shengal jerk ! .. grrr~ naseb baek kiteOrg sume tak dew pape.. bie kalau adew papew terjadi kat ayunk!..ayunk mintak maap keh!..:) :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...