Tuesday, August 9, 2011

malam yang membOhsankan !!

:: bOsan giler malam nihh .. aku tak taw nak buad ape .. nak call "dye" takOt dah tydOe pulakk ! adess ! assgmnt ? tak dew idea langsung !! penyudah nyer ! aku mencekik cekOdOk yang REHAN masak ! HAHAHA !! sedap gak lha !

:: haa ! baru aku perasan .. heee .. sejak beberapa minit aku dOk sOrang-2 ngadap lappy nih ... baru aku perasan picture aku dahh kurang ! HAHA !! sebabnye picture membe-2 aku lebih banyak dari picture aku ! adess ! nih kes terOk nih ! mana adil macam nih ! HAHA !! sape nak snap picture aku ? HAHAHA ! *jOke jerk ! :P nih lhaa akibat shuke snap picture ! heee ~ it's Okay lhaa ! aku bukan nye chantekk pOn ! buad adew picture aku kan ! <3

:: tadi chat wit mai sista ! rindu kOt kat kau ! HAHA ! kau jangan tanya aku bile nak balik lha ! sebab tiap-2 minggu aku nak balik ! kau jerk sanggOp ke tak nak amek aku ! HAHAA !! law kau leyh amek ! aku nO hal punyer ! sepantas kilat aku shiap ! HAHA ! walaupOn aku SHEPET & GEMOK ! jangan pandang aku sebelah mata beb ! HAHAHA !! anywy sal baju raya tuu ! aku tak kesah pOnn.. asalkan chantek & sesuai tOk aku ! chukup ! pandai-2 kau lhaa nak pilih ... ngee ~
law nak balik pOn myb minggu nihh and minggu depan jerk ! tuu pOn dahh buzy dengan assgmnt yang nak pass up ! 20hb aku nak balik uma mama "niesa" .. tuu pOn law tak dew pape lhaa ... papehal ty kau cOntact jerk aku keyh !.. nak arap aku cOntact kau ! memang payah sikit lhaa ! HAHAHA !! :) * paham-2 sudah ! :p

:: tadi aku kene "BANGGANG" dengan mas and niesa ! HUHUHU ! shiOt jerk kOrg kan !! aku bOsan gyler kOt tadi ! tak pew2 ! aku dahh biase dahh nan kOrg nihh !! HEEE ~ always lOve u lhaa sygs ! <3 <3

:: terasa ngantOk pulak ! HAHAHA !! joOm arhh tydOe ! kunk nak bangOn sahur ! adess ! cOmpem liat nak bangOn nihh ! grrr ~ syhh ! diam-2 taw ! kOrg jerk yang taw nih ! HAHAHA !

<3 NS <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...