Monday, August 8, 2011

tak dew lagie !

olla ! olla ! mammaamiaaa ! yiihahh ! HAHA ! buhsan kOt arinih ! mau tak .. kelass cik asyraf dibatalkan lagie .. sebab dia adew obverses dak prac ! dah lhaa kelas ari isnin and jumaat jerk ! adess ! ty kne stdy sendiri .. ayOo manyak " M " lhaa kat pale nih ! ta mau ! ta mau ! :p
minggu depan dahh kne pass up assgmnt "rph" ! :: abg jJ ! jadual pliss ! :D .. apew nak buad erk hari nih .. nak wat assgmnt ? tak dew idea lhaa pulak ! cari article ! entah ape-ape yang aku jumpe .. heishh ! nak makan .. tak bOwleh pulakk .. puase .. adesss ! apew lhaa yang nak buad nihh ! haaa ~ nak stOry mOry sal Ove9 arituh ! .. ngee ~ <3
stOry - 1

besh sanad-2 ! HAHA ! and bOsan sanad-2 masa Ove9 arituh ! HAHA ! .. p karOake .. pastuh ! aku belajar snap pic nan acap ! kai D90 ! pergh ! mau tertanggal leher aku ! HAHA !! macam2 pic aku snap malam tu .. tapi susah skit arh.. sebab gelap kan .. pic niesa , mas , and acap ! HAHA !! tak doO mukO lenn .. :D kOwl 7 pagie sampai uma .. sampai2 jerk ... basuh muke and kaki ! terOs tydOe .. kOwl 4 lbey baru bangOn .. memang tak lha kann ! HAHAHA !! bangOn jerk .. kemas-2 terOs edit pic .. and then !! buka puase ! ngeee ~ tuu lhaaa waktu , masa yang aku tunggu-2 ! HAHAHA !

stOry-2

uwwwaaa !! besOk akq aku dapat camera ! D70s ! grr ! mana acii cam nieh ! aku pOn nak shugak ! it's Okehh ! akq aku sOh aku edit pic jerk ! HAHA ! bulehh jerk ! tak dew hal lhaa .. tunggu aku fOrmat lappy kehh !... memang aku lhaa kne snap pic raye nieh ! adesss ..:) HAHA !! nnty leyh lhaa pinjam kan .. aku adew first Outing kat Melaka ! ngee ~ macam tahu jerk akq aku nieh ! :p sayang kau lebih skit lha ! HAHAHA !!.... MANTAP !! wkwkw ! langai betui lhaa !

stOry-3

nak makan apew buka puasa nih ! nak p bazar ! cOmpem malas ! HAHA !! sebab jauh giler ! then panas ! HAHA !! sO , kitew masak sadin masak asam jerk lhaa ! kan mas ? ! hee ~ thx yep ! kau rajin masak tOk kiteOrg ! .. sedap gak lhaa ! HAHA !! juz kidding beb !


haaa ! selamat menyambut bulan Ramadhan ! selamat berbuka keh ! but petang nnty ! bukan sekarang .. hehe ! :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...