Thursday, September 15, 2011

hObby terbaru !


HOLLA !!

hObby terbaru aku ialah teman membe p date ! HAHA ! kOrang hadew ? :P

** temann nisa date ! !
 hari rabu kOt .. aku p teman nisa jumpe AH TEH kat telUk kemang .. seperti biase kalau dah bOring .. aku akan snap pic .. nak ilangkan bOsan ... Mas sebOk dengan phOne ~ aku ?? phOne tersimpan rapi dalam hand bag ~ .. :)).. akibat dah terlampau bOsan .. aku ajak mas p beli air .. frist kat kedai aku cari air mountain dew ! akhirnya jumpe jugak .. kejap jek abes air tuu aku kije kan .. HAHAHA !!..

** teman mas date ! !
teman mas date lagi lame dari teman nisa .. sebb pkwe dye ajak Ove9 sekali .. shidie bawak mmbe-2 .. dyeorg ade wat bBq .. bilew mas dah date nan syidie .. aku and nisa lak tak taw nak wat pew .. mula-2 tuu maen ting-ting kat pantai .. patuhh bOsan .. and jalan-2 kat pantai .. ptOh nisa lepak nan aQil and wan pulak .. sO, aku sOrg-2 menjalankan aktiviti jalan-2 sOrg-2 kat tepi pantai .. malam sikit .. hujan lebat ~ sampai pagi .. mase dah basah lencun baju .. baru p tydoe kat medan yang lom shiap .. dahh mcm Org merempat lhaa .. dyeorg sume tydOe .. aku jek tak tydOe .. entah kenape .. tak leyh tydoe .. myb dada aku dahh sakit ..sebab sejOk kann ~~... kiteorg balik ostel ari sabtu .. patOh .. ahad lakk .. dak niesa and mas ajak ikot dyeorg p openhOuse uma ryzal .. aku follow jek .. yek lhaa .. mmbe kan .. berkorban tOk kawan .. :)) walaupOn aku adew prOb .. bilew nak kuO nan mmbe .. aku cube tOk lupe kan prOb tuu .. :)) .. i try my besh sygs ! :)) ..

** anna date ??
haa ? sape lak nak teman anna date ? .. hehehe .. ta taw lagie lhaa .. adew mse anna date keh .. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...