Thursday, September 15, 2011

** terkilan **

seorang demi seorang .. herm .. pegi meningalkan shepet .. hemm .. tak pew lhaa .. shepet tak kesah .. shepet dahh biase dOok sOrg-2 ... biler susa baru cari shepet kan ? .. tak pew lhaa ~ .. maybe korang tak engat shepet .. shepet jerk yang engat kOrang .. tak pew .. asalkan kOrg appy disamping orang tersyg .. myb cOuple lagie penting dari sahabat kan .. :'( kalau kOrang adew prOb. cite laa kat shepet kehh .. shepet sedia mendengar .. myb shepet tak dpat tolong dengan wang .. tapi myb shepet leyh tolong kOrang lepas kan mslh tooo kt shepet ... hemm .. skunk nih .. shepet nak diam an diri jek .. malas nak wat pape .. ty kate shepet menyeboOk lhaa .. apew lhaa .. tak pew-2 .. shepet tak kesahh ...
hemm .. tapi shepet terkilan sgt  nan "dye" tadi .. hemm .. dye ta wish nyte pOn .. :( baru kate gindu .. terOs nak tydOe .. hermm .. awak terOs tak reply msj saya kan .. tak pew lha awak .. myb awak penat maen game .. sOk an awak ade kelas .. :'( saya tak nak kacau awak .. saya tak nak awak gagal dalam stdy awak ... tak pew-2 .. awak dulukan lhaa mane lagie penting dalam idOp awak kehh syg .. saya cube menjauhinya .. bila awak ade mase .. awak cari lhaa saya .. insyaallah saya tak kemana .. itu pun kalau saya sehat lhaa .. awak mungkin tawu kalau saya sakit .. saya ade kat mane .. :( .. tak pew lhaa .. saya tak nak susah kan awak lagi .. awak stdy elok-2 keyh syg .. sebenarnya, saya dah tak larat nak marah or pape kat awak .. entah lha wak .. saya harap kite appy-2 jek keyh .. ta mOh sedey-2 ..  ~AkooshepetlovewifCikainon ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...